Forum ul.Widokowa w Redzie - Forum Osiedla Strona G│ˇwna ul.Widokowa w Redzie - Forum Osiedla
Niezale┐ne od developera.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Jeszcze w tym samym dniu zrobilam badanie na awidnosc i czek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ul.Widokowa w Redzie - Forum Osiedla Strona G│ˇwna -> Reklama
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
U┐ytkownik



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Sob 5:10, 05 Kwi 2014    Temat postu: Jeszcze w tym samym dniu zrobilam badanie na awidnosc i czek

Pornusy pomagaj─ů w ┼╝yciu erotycznym dwojga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zagl─ůdam do Was ,ale nie za bardzo mam jak co┼Ť napisa─ç, bo m├│j facet siedzi mi najcz─Ö┼Ťciej na g┼éowie.... Kurtyzana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fajnie , ┼╝e dobrze si─Ö trzymasz , ja te┼╝ trzymam form─Ö . [link widoczny dla zalogowanych] myslalam juz o stalym prostowaniu, wymyslilam nawet ze bede prostowac moje wlosy juz zawzse i kupowac do tego najlepsze intensywnie regenerujace kosmetyki i w ten sposob moje wlosy beda zawsze proste i zdrowe.
No, ┼ü─ůtkowski te┼╝ nie. Jeszcze jutro i b─Ödzie z g├│rki. A z Pawe┼ékiem kr─Öc─ů 5 minutowe sceny jak si─Ö li┼╝─ů no to ju┼╝ naprawd─Ö pora┼╝ka Marysia za ┼╝ycia b┼éogos┼éawiona. Teraz stosuj─Ö jedynie golenie okolicy blizny na zero - przynajmniej mniej dra┼╝ni. za miesiac wszyscy beda nia rzygac, tak jak cichopkowa. [link widoczny dla zalogowanych]
i jak to m├│wi─ů do zakochania jeden krok, jeden jedyny krok nic wi─Öcej..... Ja te┼╝ tylko rozmawia┼éam, a p├│┼║niej ..... masz racyj─Ö Co dok┼éadnie jecie w tych dniach (po zako┼äczeniu g┼éod├│wki)? Obkladalam aloesem, wtedy mi─Ösko robilo sie biale. dziekuje za sympatyczne pozdrowienia nie mam zamiaru Was zwymyslac jesli mi sie cos moze nie spodoba to przeciez moge tu nie wchodzic, jak nie wchodze na topik z innymi tematami jestem ch┼éopakiem w 100% w sumie znam swojego brata i wiem jak to czasami u niego wyglada, wyjazdy, wakacje, grupy mlodych ludzi: Kukulska fajnie wygladala po ciazy i na pewno nie miala czego odsysac nawet rok temu. W sumie trwa┼é 2 godziny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

13 marca dowiedzialam sie ze mam zimnego guza.w internecie wyczytalam ze te guzy moga okazac sie zlosliwymi.Oczywiscie lekarz zaleca mi operacje.Czy ktos z was mial zimne guzy i jakie sie one okazaly ???
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc ja mam 135cm i 10 lat,mama czesto kupuje mi super ubrania w Smyku lub 5,10,15-swietne sklepy i mozna sie dobrze ubrac(teraz sa fajne spodnie,dzinsy z moimi ulubionymi bohaterkami z bajki Witch-napewno spodobaja Ci sie-polecam) W┼üOSY SZYBKO SI─ś PRZET┼üUSZCZA┼üY, DO TEGO JEDWAB JEST ZA CI─ś┼╗KI DO W┼üOS├ôW KR─śCONYCH..MI SI─ś PO NIM W┼üOSY PROSTOWA┼üY A NIE SKR─śCA┼üY.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja r├│wnie┼╝ panicznie boj─Ö si─Ö paj─ůk├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Najlepsze s─ů na drugi dzie┼ä
yyyyy Ma te┼╝, moim zdaniem, jeden ogromny plus - u┼Ťwiadami jak naprawd─Ö cierpia┼é Chrystus. nie umiem p┼éywa─ç..dopiero sie ucze..od 2tyg chodze 2 razy w tyg na basen na godzinke aby sie porusza─ç i spalic conieco sade┼éka.Jak sie porusza─ç w wodzie,jakie ─çwiczenia wykonywa─ç, jaki styl pywacki proponujecie(hehe wkoncu przeciez musze sie nauczyc p┼éywa─ç a nietylko brodzi─ç aby zrzuci─ç nadmiar cia┼éka...przede wszystkim z bioder i brzuszka...no i wzmocni─ç g├│rn─ů cz─Ö┼Ť─ç cia┼éa(cycuszki,ramiona i wog├│le dzieki za wszelkie sugestie PROSZ─ś!!! 70 lat) dobry duszpasterz, ale r├│wnie┼╝ normalny facet (za granic─ů na kobiet─Ö z kt├│r─ů ma 2 dzieci), urzymuj─ů normalne kontakty, tylko, ca┼ée ┼╝ycie w tajemnicy, powiedzcie, czy to ma sens, czy nie moglibyby─ç kochaj─ůc─ů si─Ö rodzin─ů???? [link widoczny dla zalogowanych]
Yaiya dobrze ┼╝e starasz si─Ö ogranicza─ç w wymiotowaniu to dobry pocz─ůtek Spr├│buj przed atakiem wyj┼Ť─ç z domu do kole┼╝anki lub tak sobie pospacerowa─ç i to pomaga┼éo Pozdrawiam kliknijcie nizej by zobaczyc opakowanie M├│j wynik z PR: Ja mam ten sam problem...os├│b oko┼éa 100, a restauracja nie zapewnia plack├│w, a ja nie mam poj─Öcia, ile tego zam├│wi─ç... Chcialabym zapytac czy moge sie dolaczyc do pan ktore sa tu prawie zawsze? Bra┼éam przez ok 20 dni i nic. Zobaczymy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pomaga) jest PAS NEOPRENOWY.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja własnie tam kupiłam orbitreka magnetycznego nieużywanego za 199zł + przesyłka 50zł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ma┼é┼╝e┼ästwo, rodzina, mi┼éo┼Ť─ç, oczekiwania. [link widoczny dla zalogowanych] wow niestety takich ma┼éych loczk├│w jak moje nie da sie zrobic chyba ze by nawija┼é na wk┼éad od d┼éugopisu co do pielegnacji myj─Ö plucze czesze i mocze zeby je wygladzic.
pozdrawiam Ahaaa to Ty tez plukasz jekito cienkie?? W wieku 16 lat zrobily mi si─Ö krostki pod napletkiem du┼╝o i du┼╝e jakies nawet milimetrowe. Niestety nie wiem jaki jest przedzia┼é na ten wsp├│┼éczynnik, ale podejrzewam i┼╝ jest wysoki. jak mam talerz to przynajmniej po┼éowa talerza do jakie┼Ť sur├│wki itp. [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam operacj─Ö piersi u dr Broma wszystkim niezdecydowanym kobietom, naprawd─Ö warto wasze ┼╝ycie si─Ö odmieni. nie ma sobie r├│wnych !!!!!!!!!!!!!!! 5). Ju┼╝ si─Ö przekona┼éam, ┼╝e jak si─Ö regularnie do dentysty chodzi to wtedy nie ma ryzyka, ┼╝e si─Ö popsuj─ů, no i te┼╝, jak si─Ö znajdzie ubytek, to nie boli tak bardzo jak si─Ö zacznie leczy─ç od ma┼éej dziurki, czy ma┼éej pr├│chnicy. Od czasu jak robie sobuie wlewki czuje si─Ö lepiej, poprawi┼éa mi si─Ö cera i wog├│le jest lepiej. CHodzi┼éam z mam─ů do r├│┼╝nych lekarz a┼╝ wko┼äcu moja obecna Pani Doktor powiedzia┼éa, ┼╝e najlepiej bedzie jak p├│jd─Ö na zabieg. obranie ogorka i marchewki na ksztalt penisa (dostala specjalny nozyk jako prezent).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mACIEJ zAKOSCJELNY
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile Ty masz lat ???? Kilka lat temu pewien znajomy, który wyjechał z kraju na moje narzekania zapytał krótko:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Błagam odpiszcie jak najszybciej ;( bo nie wytrzymam [link widoczny dla zalogowanych] Ninaslo cos tam, slepo zapatrzona w swoja racje zrobilas z siebie idotke, nawet nie bd wytykać w ktorych miejscach bo i tak nie dotrze co najwyzej wskazówka :
No a co w tym z┼éego, ┼╝eby 10-15 minut dziennie (p├│┼║niej b─Ödzie ┼éatwiej) po┼Ťwi─Öci─ç na to, by pom├│c sobie w walce, a nu┼╝ pomo┼╝e i Twoje ┼╝ycie si─Ö odmieni a mnie lekarz ochrzani┼é za to ze 2,5 tygodnia po operacji chodzi┼éam o 2 kulach.... Jak chcia┼éy i chc─ů rodzic na warszawskiej czy w psk, to niech sobie rodz─ů. Zawsze lepiej wiedzie─ç wi─Öcej ni┼╝ mniej. dosta┼éam plamie┼ä z krwi─ů..b├│lu brzucha i okropnego b├│lu w plecach.. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiec do rzeczy powiedz ile take klamry kosztuja? Pozwodzenia. sam o┼Ťrodek bardzo nam odpowiada┼é, z przepi─Öknym ogrodem, dwoma placami zabaw, basenem - jak dla osoby mieszkaj─ůcej w bloku to prawdziwy raj w dodatku w ofercie ┼é├│┼╝eczka turystyczne, krzese┼éka do karmienia, du┼╝o zabawek ogrodowych i innych, je┼║dziki, bujaki, itp. Dzisiaj powinnam dosta─ç okres tzn krwawienie z odstawienia bo biore tabletki antykoncepcyjne i okresu ani widu ani s┼éychu. Ale nie przej─Ö┼éam si─Ö tym i pomy┼Ťla┼éam, ┼╝e troszk─Ö poboli i przejdzie ( zaznaczam, ┼╝e nigdy wcze┼Ťniej nie mia┼éam do czynienia z wrastaj─ůcymi paznokciami) Po dw├│ch dniach nacisn─Ö┼éam lekko miejsce na du┼╝ym paluchu, kt├│re mnie pobolewa┼éo i wyp┼éyn─Ö┼éa ropa... Wi─Öksze ko┼éo jest wa┼╝ne przy stabilno┼Ťci i ci─Ö┼╝arze u┼╝ytkownika, no i og├│lnie lepiej si─Ö je┼║dzi, p┼éynniej. Jeste┼Ť osob─ů wsp├│┼éuzale┼╝niona od swojego m─Ö┼╝a alkoholika i to ty potrzebujesz pomocy, opieki prawnej, pychologicznej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ul.Widokowa w Redzie - Forum Osiedla Strona G│ˇwna -> Reklama Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin